2016年8月13日 星期六

GIVENCHY碎粉用一個月後感~

十呢個碎粉真係要小心⋯一試會愛上,極幼滑、質感輕身、Matt tone <—係夏天我唔想太光澤!

👇🏻留意下兩個粉卜係唔同料嚟!

我當初只想試下所以係counter揀咗盒紫、藍色,因Mix後係變提亮,通透色tone,紫藍亦可減低偏紅膚色!點知用落試真係會好鐘意佢嘅質地超輕亦超級貼膚!仲要係咁熱嘅天氣下出一日街都keep到無溶妝,只係鼻翼位有啲出油情況,絕對接受到啦!日日三十幾度喎⋯
Counter 姐姐教你就係用佢個卜上面,由外而內咁上面嘅,因為粉太幼滑如果第一下就上面珠嘅話就會好重手。
不過我一向唔buy用卜上粉,無論碎粉與粉餅我都係用掃上面,令面上沾粉均勻同埋薄身自然,所以呢個我都係用個大碎粉掃上面,我都係由外以內掃上面,眼底同鼻翼我就會用卜上面剩餘嘅份量壓一壓,再用細掃輕掃走多餘嘅份量,咁妝會持久一啲!

另外,佢個綠色tone可以用嚟掃係啲偏紅位置,我亦有用佢嚟遮蚊「冷」位,先用遮瑕再用佢定妝👍🏻


之後咁啱有朋友仔網購嘢,即刻順便加埋單買多盒,膚色tone,掃上面有揉膚自然色調!跟住對比兩盒粉嘅粉卜質地唔一樣,英國網購嗰盒個粉卜靚啲喎!仲要咁樣網購返嚟$3xx 平香港買百幾蚊,香港counter買$505!



沒有留言:

張貼留言